Czy największe marki działają prospołecznie?

Mówi się, że największe firmy powinny być przykładem dla innych, ponieważ w jakiś sposób doszły do aktualnej pozycji. Znanych jest wiele przykładów działań prospołecznych, które mają związek z największymi markami świata. Fundacja Billa Gatesa do tej pory przelała na konta organizacjom pozarządowym ponad 30 miliardów dolarów. W Polsce też znamy wiele takich przypadków, a ostatnio zaskoczył nas Dotpay.

Działają, ale o tym nie piszą

Największą bolączką Polskich fundacji charytatywnych i organizacji pozarządowych było księgowanie darowizn w czasie weekendów i wsparcie samej firmy. Fakt, że wpłaty weekendowe księgowane były w wielu przypadkach dopiero w pierwszy dzień roboczy powodowało "papierologię". Dotpay uruchomił ponad 140 kanałów płatności, dzięki czemu organizacje pozarządowe oraz fundacje mogą notować wpływy w każdy dzień, nawet święta.

Usługa SMS Premium Rate z kolei spowodowała, że fundacje mogły na subkonta zbierać darowizny na utrzymanie samej organizacji. Korzystanie z usług Dotpay wprowadziło porządek w dokumentacjach i zmaksymalizowały zyski, które można przekazać najbardziej potrzebującym.

Inni powinni brać przykład

Jak widzicie, nie tylko najbogatsi ludzie świata pomagają, ale instytucje finansowe także. Choć w wielu przypadkach pomoc okazała się efektem następstw technologicznych, warto pamiętać o takich akcjach, bo są pozytywne i dają przykład.

 

 

O serwisie

Wszystko o sklepach internetowych i płatnościach. Na naszej stronie dowiesz się jakie są rodzaje płatności online i czy tradycyjny przelew ma sens w e-sklepie.

Kontakt

kontakt@finanse-ngo.pl

Galeria