Jak zachwycić e-kupujących swoim interfejsem?

Rynek e-commerce zmienia się z dnia na dzień. O ile dekadę temu liczył się wygląd strony, o tyle dzisiaj najważniejszym kryterium jej oceny będzie funkcjonalność. Poniżej przygotowaliśmy dla Was kilka trików, którymi zachwycicie swoich konsumentów. Zapraszamy do lektury.

Nowoczesna firma jest grzeczna i uprzejma

Może się w Tobie gotować, możesz mieć dość tych samych pytań mailowych - obojętne jaką wiadomość otrzymasz, odpisz na nią kulturalnie. Nie znasz osoby, która do Ciebie pisze, dlatego powinieneś do niej podejść z szacunkiem. Jeśli rozumiesz zasady netykiety - możesz też pisać do swoich klientów po imieniu. To na pewno pomoże Ci zbudować więź.

Postaw na wysokość, a nie szerokość sklepu

Jeśli prowadzisz spory sklep, gdzie masz ponad sto produktów - postaw na dłuższą stronę kosztem jej szerokości. Internauci nie lubią klikać w sekcję "kolejna strona", bo nie lubią momentu ładowania się witryny. Jeśli zdecydujesz się na dłuższą platformę, będzie się ona ładować nieco dłużej, ale zatrzymasz w ten sposób konsumentów.

Nie skupiaj się na tekście, tylko na grafikach

Internauci nie czytają wszystkich informacji, bo zwyczajnie im się nie chce. Jeśli oglądają Twój produkt, to szukają tylko najważniejszych informacji, bo mają powierzchowne pojęcie o towarze. Postaw na infografiki, gdzie porównasz swój produkt z innym udowadniając, że jest lepszy.

Prowadź profil na portalu społecznościowym

Konto na Facebooku i Tweeterze pozwoli Ci zbudować relację z potencjalnymi konsumentami. Pisz o promocjach, rabatach, opisuj swoją codzienność w pracy. Wchodź w dyskusję z Internautami i stawiaj na dobry humor. Nawet jeśli pisze do Ciebie konkurencja - odpisuj jej grzecznie i z humorem.

Stosując się do powyższych podpunktów na pewno zachwycisz klientów swoją stroną, podejściem oraz interfejsem. Im mniej skomplikowana strona, tym lepsza do czytania. 

 

O serwisie

Wszystko o sklepach internetowych i płatnościach. Na naszej stronie dowiesz się jakie są rodzaje płatności online i czy tradycyjny przelew ma sens w e-sklepie.

Kontakt

kontakt@finanse-ngo.pl

Galeria